יום רביעי, 8 בפברואר 2017

הטיפולים שלי...




לא צריך להיות חולה או כואב כדי לקבל טיפול! הרי כבר נאמר
 שמגע זה הדבר הכי חשוב לבני האדם.

 מלווה תהליכי גופנפש, לריפוי, אהבה, העצמה והגשמה עצמית.
סוגי הטיפולים שלי:
- עיסוי ומגע משולבים באנרגיות
 )מתמחה בטכניקות עיסוי ומגע, ביניהם עיסוי אינטגרטיבי,רפואי,שבדי,טריגר פוינטס,  עיסוי לנשים בהריון, עיסוי צד, עיסוי ראש וצוואר )
-אקסס בארס
-מודעות- טיפולי גופנפש
-ריפוי דרך קול וצליל
- תטא הילינג 
- איזון מרכזים אנרגטיים (צאקרות)
- הילינג קבלי
- הילינג צבעים
-דמיון מודרך
- הנחיה פרטנית וקבוצתית
- חניכה פראנית
-חיבור לנשיות , למיניות ולאנרגיית החיים!
   מנחת מעגלים מעורבים -להתפתחות ושינוי תודעה, ריפוי וחוויה,העצמה והגשמה.







האם ידעתם שדרך תדרים , אוטוסוגסטיה, אנרגיות, 
רגשות, תודעה וסאונד ניתן "לעבוד" על המוח שלנו 
שאינו מבדיל בין מציאות לדמיון????



אז מה קורה כשהחכמות העתיקות והמדע נפגשים????- ה"נס" הופך להיות "טכנולוגיה מתקדמת".

הנה דוגמא המוכיחה כי זה אפשרי, זה כבר מיושם-ריפוי סרטן, פחדים, מחלות נוספות דרך הלב
לצפייה בסרטון מדהים, הממחיש זאת: לצפייה הקליקו כאן
תטא הילינג:

תטא הילינג הינה שיטת התפתחות וטיפול מעשית ומדוייקת, בה דרך חיבור לגלי תטא ולאנרגיה גבוהה, ניתן להסיר חסמים מתת המודע וליצור שינוי אמיתי בחיים, שינוי במציאות, שינוי רגשי ובריאותי.

ריפוי בשיטת תטא הילינג מתחיל בזיהוי אמונות ורגשות שליליים הנמצאים בתוכנו והחלפתם בצורה פשוטה.
דבר זה יוצר שינוי ממשי במציאות שלנו: שינוי בעיות רפואיות, בעיות עם כסף, בעיות בזוגיות, ביחסי אנוש, פחדים, חרדות ועוד.

רייקי (טיפול חווייתי ומדהים בנעימותו)

בחיים פוקדות אותנו, לעיתים, תקופות לא קלות. מתחים, דאגות ולחצים בתחומים השונים עשויים להפר את האיזון הנפשי שלנו, להביא לחוסר זרימה אנרגטית ולהשפיע לרעה על מצב בריאותנו. 

שיטת הטיפול ברייקי מבוססת על מגע רך באמצעות כפות הידיים, אשר מפחית את תחושת המתח, יוצר רגיעה, מגביר את המרץ, מחזק יצירתיות ואופטימיות, תורם לחיזוק המערכת החיסונית, מונע מחלות ומאפשר ריפוי טבעי. 

המטפל באמצעות רייקי משמש כצינור, דרכו מוזרמת אנרגיה לגוף המטופל, למקומות ה"מוחלשים" או ה"חסומים" בהם היא נדרשת. 

רייקי היא אנרגיית חיים אוניברסלית הנמצאת ביקום כולו, בבני אדם, בבעלי חיים ובצמחים. מדובר בכלי עוצמתי התורם לבריאות האדם ומהווה הרבה יותר משיטת טיפול טבעית ופשוטה. רייקי היא דרך חיים המאמינה בקשר בין גוף ונפש ובחשיבות האיזון הרגשי והפיזי, אשר מוביל לבריאות איתנה ולהתפתחות אישית

הרייקי מסייע ברובד הפיזי הרגעת כאבים, איזון לחץ הדם, טיפול בכאבי ראש ומיגרנות, טיפול בווירוסים, סיוע בבעיות פוריות, מיניות ועוד. ברובד הנפשי והרגשי סיוע בשחרור לחצים נפשיים, הפגת כעסים ומתחים, צמצום והקלה על תחושות חרדה  שיפור יכולת הקשב והריכוז, שחרור רגשות מודחקים וטעינת הגוף ברוגע ובאנרגיה המניעה קדימה לעשייה ולביצוע שינויים בחיים.
 
עוד מסייע הטיפול בהתרוממות רוח, הגברת האינטואיציה, חידוד היצירתיות, חיזוק העוצמה הפנימית, התפתחות וצמיחה אישית והכוונה לדרך הנכונה למימוש ייעוד ולהשגת מטרות בחיים.



ריפוי בקול ותדר

כיוון שתהליכים בגוף מתבצעים בין מיליוני תאים ולא בתא בודד, התקשורת בין התאים חייבת להיות תקינה על מנת שנהיה בריאים. חלק מהתקשורת הזו מתבצעת על ידי תדרים. כיוון שהתדרים משפיעים על הפוטנציאל החשמלי של מעטפת התא, הם משפיעים על התקשורת התקינה בין התאים.
טיפול בתדרים הינו עוקף שכל ומאפשר תיקונים בתקשורת הזו על מנת לטפל במצבים בריאותיים שונים.

תדרי הסולפג'ים שהוסתרו והתגלו בשנים האחרונות, עם קולות וצלילים אוברטונים, מסייעים למצבים רבים, לדוגמא:  הקלה עד ריפוי בכאבים פיזיים ונפשיים, הגברת האינטואיציה, ביצוע טרנספורמציה ברמה התאית, הגברת המוטיבציה, חיזוק הכוח והכוונה הפנימיים, שחרור פחדים ואשמות, איתור ושחרור חסמים ואמונות שליליות מתת המודע, ניקוי חוויות טראומטיות, חיזוק חוש הטעם, מערכת הרבייה והתשוקות המיניות, עידוד מערכת ההדרכה הפנימית שלנו שמעוררת חזון ברור ותחושת עוצמה, הפעלת הדמיון והגברת היצירתיות, הזרמת אנרגיית חיים, מודעות, שקט פנימי, החזרת ה DNA האנושי למצבו המקורי המושלם, מחבר מחדש ומאזן מערכות יחסים, מאזן בין שתי אונות המוח מקל על בעיות תקשורת והבנה, מעודד אכילה בריאה, מנקה מרעלים פיזיים ואנרגטיים, מעודד ומשפיע על הבעה עצמית קולחת ובהירה ועוד הרבה דוגמאות

כימטיקה הינה מדע התדרים, וליתר דיוק – כיצד תדרים משפיעים על חומר,(במקור מיוונית). זהו תחום מחקר שעושה את דרכו לתודעתנו בשנים האחרונות במהירות ועוצמה מדהימה.
בעבר, מידע זה לא היה זמין ונשמר רק למדענים בתחום.
מניסויים בתחום זה ניתן לראות כיצד תדר קול, משפיע בצורה חד משמעית על חומר. מים הם המוליך הטוב ביותר, לכן קל מאוד לראות כיצד מים מושפעים מתדרים, בנוסף, חול וכמובן גוף האדם שמורכב לפחות מ 70% נוזל.
השפה העברית הינה אחת משפות הבריאה, שפה בה צורת האות וצלילה, הוא השפעה ישירה על סידור החומר וביכולתה של השפה לחולל שינויים בחומר (הבעת כוונות, תטא הילינג, ע"ב שמות)

ריקוד וציור אינטואיטיבי –משולבים במעגלים או שהינם מפגש בפני עצמו.

ככל שנשחרר בקרה ושליטה בתנועותינו, כך דפוסי החיים שלנו הופכים לזורמים ושמחים יותר, כך נאפשר ליותר "צירופי מקרים" ודברים שמחים ומפתיעים לצוץ בחיינו ונסתנכרן עם תנועת היקום.

נהיה יותר יצירתיים ואינטואיטיביים, דבר אשר יהדהד לכל תחומי חיינו, בעבודה ובמפגשים עם אנשים, חברים ובני משפחה.
למוסיקה המושמעת (סאונד) במהלך הריקוד/הציור, תפקיד חשוב והינה בעלת השפעה מרפאה, מרגיעה משחררת /מכווצת- לפי הרלוונטיות.
הריקוד הינו דרך לימוד לתקשורת והתבוננות בלתי וורבאלית- עוקפת מילים ושכל; אנו לומדים להביע דרך מבט ותנועה. אנו רוקדים רגשות, תחושות של נפרדות ואחדות, עצב ושמחה, וכו' בתנועה אנו עובדים על הבעת איכויות של חושניות, חיבתיות, התעלות, יצירתיות,חיוניות ועוד
ולא ממהרים למלא את החלל במילים כפי שרובנו רגיל. אנו מתרגלים שקט ואינטימיות, מגע וחיבוק.
אנו נעשים קשובים, רגישים ונוכחים עותר ויותר בכל רגע.
אנו מחדדים ומדייקים את כושר האבחנה ותשומת הלב שלנו לעצמנו ולסובבינו.

בנוסף לאמור לעיל, הריקוד, התנועה והמשחק, מניעים ומעודדים את התנועה בחיינו!!

כמו גלגלי השיניים הקטנטנים, אשר יש בכוחם לסובב גלגלי שיניים ענקיים, רבים ורחוקים מהם, כך אנו- כל אדם יש בכוחו ועוצמותיו להזיז עולמות שלמים בכוח הרצון, האמונה והתנועה בחייו

מגבירים בנו את תחושת המודעות וההתבוננות, החושניות והחיוניות, חדוות היצירה והיצירתיות, שמחה והאהבה בלתי מותנית לסביבה!

הציור האינטואיטיבי בדומה לריקוד, הינו תנועה והבעת הנשמה, דרך הצבעים שלה, דרך תנועות ומשיכות המכחול והצבע. שובה, באמצעות הציור אני מפתחת את היצירתיות, החופש והתקשורת הבלתי וורבאלית שלי.

טיפולי גופנפש דרך מודעות, אנרגיה וקול - "קסם ההילינג"
הטיפול מאפשר חיבור לשלווה פנימית, לאהבה, פתיחת חסימות רגשיות המתבטאות בלחץ נפשי, בכאבים פיזיים, בנדודי שינה, סטרס ומיגרנות.
טיפול המשלב מגע ואנרגיות של ניקוי, טיהור, איזון, הטענה והפעלה של המרכזים האנרגטיים ברובד הגוף הפיזי, האנרגטי והרגשי של המטופל/ת.
לעיתים, עפ"י הרלוונטיות,  משולבים בטיפול, קריסטלים, קול וסאונד, אשר מוכח כי מסייעים באופן משמעותי בריפוי ושינוי המבנה המולקולרי של מצב הנוזלים בגוף אשר תורם לכיול וחזרה לסדר הנכון של המים בגוף- המביא לריפוי גופני-נפשי.
כיוון שתהליכים בגוף מתבצעים בין מיליוני תאים ולא בתא בודד, התקשורת בין התאים חייבת להיות תקינה על מנת שנהיה בריאים.
חלק מהתקשורת הזו מתבצעת על ידי תדרים. כיוון שהתדרים משפיעים על הפוטנציאל החשמלי של מעטפת התא, הם משפיעים על התקשורת התקינה בין התאים.
טיפול בתדרים הינו עוקף שכל ומאפשר תיקונים בתקשורת הזו על מנת לטפל במצבים בריאותיים שונים. (להרחברה בנושא קראו את המאמר שלי-"להתחבר לניגון הלב ולקול השופר"

איזון מרכזי האנרגיות:
בגוף קיימים 7 מרכזים אנרגטיים עיקריים, ניתן לראותם כ"מנועים", שכאשר תפקודם תקין, כך תפקוד הגוף הפיזי תקין בהתאם. בדר"כ כאשר מרכזים אלה אינם מאוזנים, חווה המטופל/ת כאב ואי נוחות באזור הספציפי בגוף-מכיוון שהגוף הפיזי פועל בסינכרון עם הגופים האנרגטיים ולהפך.
הטיפול נותן חוויית עומק של שלווה, מנוחה למיינד ולגוף, הקלה עד העלמת כאבים פיזיים. המטופלים יוצאים בתחושת הקלה, בהירות, פתיחות, אהבה עצמית ושמחה גדולה. 

מפגש חניכה פראנית-
אנרגית הפראנה זורמת ביקום כולו. היא אנרגיה של אהבה טהורה, אהבת המקור. בפלנטת ארץ במסגרת ה"משחק" שנקבע בעבר, אנרגיית הפראנה נחסמת ע"י ה"צעיף" ע"מ ליצור משחק שבו אנו שוכחים שאנו ישויות אור ופועלים במרחב דואלי ומופרד. המרחב הדואלי יוצר רגשות כמו פחד, כאב ותודעת הישרדות. שיחקנו את המשחק הזה זמן רב.  ב 2012 קרה סוג של נס וכדוה"א שינה מסלול בדרך לתודעת אחדות והתעלות. משנת 2014 הדברים הפכו זמינים בצורה ניסית וכהרף עין.

חניכה פראנית היא מסע פנימי עמוק לתוך עצמנו שנמשך בהתאם ולפי הצורך. הטיפול נעשה דרך אבחון וברור, מגע, צלילים , דמיון מודרך והנחייה. בסוף המפגש המטופל יוצא עם "כלים" ותובנות להמשך עבודה יומיומית

החניכה הפראנית מאפשרת לנו:
פוגשים, מכילים ומרפאים את הילד הפנימי הכאוב
 מתחווטים מחדש לזרם הקוסמי ומאפשרים לאור האלוהי לזרום בתוכנו.
מטהרים מהגוף ומשדה ההילה, אנרגיות ישנות ודביקות שאין לנו צורך בהן יותר.
מזמינים ומחזירים חלקי ורסיסי נשמה הביתה ומטמיעים אותם.
מטהרים באור את מח העצם, מחזור הדם ואת הנוזל התוך שדרתי.
פוגשים את המדריכים ומשפחת הנשמה ומתקשרים איתם.
משחררים מערכות אמונה ישנות ומגבילות.
מפעילים בדי אנ אי את הפוטנציאלים הגבוהים והאיכויות האלוהיות.
מתחברים למרכז העוצמה שלנו ומזרימים את האנרגיה לכל השדה.
מנתקים ומסירים את "צעיף" תודעת הסבל.
פוגשים את הילד הפראני המואר ועפים איתו.
מתמזגים עם העצמי העליון ונזכרים בבית.
חיבור למאסטריות שלנו

מפגש חניכה לשפע ולאהבה
החניכה לשפע היא סשן של שעה וחצי שקורה שבועיים לאחר החניכה הפראנית, היא מחברת אותנו מחדש לתודעת השפע ולמעשה היא חניכה למסטריות עצמית.
חיבור וחיווט מחדש לזרם הקוסמי האלוהי דרך צ'אקרת הכתר.
הפעלת חמשת הצאקרות שמחוץ לגוף.
"צייד" של אמונות מקטינות ומגבילות כמו "איני ראוי", "זה בלתי אפשרי" ועוד, שחרור של אמונות אלו והטמעה של אמונות מעצימות עד לרמת התודעה היודעת בודאות ש"הנני השפע".
שחרור ה"קרמה" וכל הסיפורים הישנים, כך שהעבר שלנו הופך למעין "תסריט" שלא באמת קשור להוויה שלנו כאן ועכשיו.
הפעלה של בלוטת האיצטרובל וחיבור שלה עם העין השלישית ושתי האונות במוח, חיבור לעוצמת ה"הילר" שבנו.
הפעלת הורמוני "הצערה" ב"די אנ אי" ושינוי השעון הביולוגי לנמרצות, חיוניות, בריאות, ויטליות ושמחת חיים.
הפעלת 93 האחוזים הרדומים במוח שהם רב ממדיים והשתלת מח עצם רב ממדי.
איזון, ייצוב והעצמה של גוף האור שלנו.

בחניכה זו, אחד הדברים החשובים ביותר היא ההתייחסות לאנרגיה המינית ונעשית עבודה בנושא: שחרור אמונות מגבילות וחוסמות, זימון אנרגיות יצריות ותשוקה וערבול האנרגיה הזכרית והנקבית בגוף.

כן, כל זה קורה בשעה וחצי, לזמן אין באמת משמעות בהפעלות רב ממדיות, ההפעלות האלו לא היו אפשריות לפני 2014 וכעת הפכו לזמינות למי שזו הכוונה והבחירה הגבוהות שלו, למי שבוחר להעניק לעצמו את המתנות הללו באהבה.


עיסויים:
עיסוי שבדי קלאסי, הברשות וקצוות, טריגר פוינטס, עיסוי רפואי, אינטגרטיבי ועיסוי ייחודי להריוניות.
חוויה מעצימה לגוף ולנשמה- טיפול עוקף שכל באנרגיה ומגע, המביא לחיבור המטופל/ת לריפוי, אהבה ושלווה פנימיים, ברובד הפיסי, האנרגטי, הרוחני והרגשי.

האם אתם יודעים מה הכי חשוב לנו, בני האדם?
 מחקרים גילו חד משמעית שאנו זקוקים למגע יותר מאוכל!!! 
רוצים הוכחה? כנסו  לקישור

המגע, מזה עידן ועידנים משמש לשחרור אנרגיה מהגוף. בני האדם, מאז ומתמיד, השתמשו במגע לריפוי ולשחרור מתחים וכאבים. העיסוי באופיו הבסיסי  מביא להרפיה עמוקה של הגוף, הקלת מתחים,מגביר את זרימת החמצן בדם, משחרר רעלנים משרירי הגוף ומחדש את הזרמים האנרגטיים הטבעיים בגוף.

העיסוי מהווה פוטנציאל לשחרור רגשות וחסימות המודחקים בגוף ומעודד צמיחה ופתיחות בכל רמות התפקוד.  כל סוגי העיסויים מתבצעים עם קשר למטופל תוך שיתוף פעולה באמצעות שיחה, נשימה מודעת, דמיון מודרך, מדיטציה ומגוון כלים נוספים.
"נפש בריאה בגוף בריא" – שחרור האנרגיה הבא בעקבות המגע (המהווה צורך קיומי בסיסי) מביא עימו תחושות של נחת, שביעות רצון, סיפוק, שמחה, ביטחון ואמון המתפשטות מהגוף אל תוך נבכי הנפש. 


העיסוי יכול להתקבל כחוויה חד פעמית, אך מומלץ כסדרת טיפולים המהווה ומעניקה לגוף  תחזוקה שוטפת ומאפשרת  שחרור וזרימה תקינה של דם ואנרגיה וכן קשר עמוק, בהיר ומדויק יותר לעצמינו ולרגשותינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה